Saturday 18 January 2014

Hatten Hotel, Melaka


Salam,

Kunjungan aku ke Melaka pada tahun lepas membawa aku menginap di Hatten Hotel, Melaka. A very conveniently hotel located in the middle of everything in Malacca. Yang paling aku suka dia punya food... macam-macam ada... Boleh pilih nak makan apa... dari malay food, chinese food, indian food, japanese food and italian food...semuanya ada...
 
Dan berkesempatan juga berada pada top floor of the hotel,which is 22nd floor dan menikmati scenery dari floor tersebut. Pool dia pulak berada pada 12nd floor... menarik jugak view dari poolnya.... Bilik aku pulak di tingkat 16... Bolehlah tengok suasana bandar Melaka di waktu pagi, menjelang senja dan di waktu malam... cantik...
 
So, inilah antara food yang sempat aku snap ketika di hotel tersebut... semuanya sedap-sedap thooo....





Menu for breakfast

Menu for breakfast

Lunch treat - yang paling aku suka salted century egg

Dinner treat

Lovely...Hari-hari layan ais-cream... Ice-cream goreng pun ada
Itulah antara food picture yang aku snap... sebenarnya ada banyak lagi food yang dihidangkan di sini... mewah dengan makanan... dan hotel nie yang bestnya satu lagi kalau nak g shopping...Hatten Square kat sebelah aje...coz hotel nie bersambung dengan shopping mall tuh... seronok uoalls... Thanks for reading. ADIOS... :-)


No comments:

Post a Comment