Thursday 24 July 2014

CETUSAN RASA MR.HUSBEN

As salam,

Beberapa hari lagi Ramadhan akan pergi dan Syawal bakal menjelma. Terasa sedih untuk meninggalkan Ramadhan, bulan yang penuh barakah dan mulia ini...Mudah - mudahan doa2 ku yang aku pohon dimakbulkan Allah di bulan Ramadhan ini. Amin..
 
Masak apa hari nie? Haa..Siakap Steamed Ginger dan Sayur Campur uoalls... Nie bukan air tangan aku tapi Mr Husben punya air tangan... Aku tak dibenarkan masuk dapur hari nie... hehehe.. Jadi... aku tak tau apa bahan yang Mr.Husben letak dalam masakan nie... Bila ditanya...katanya RAHSIA... owh... Rahsia lah sangatkan.... Anyway... aku happy sangat sebab tak payah masak dan rasanya pun uhmmmm....yummyyyy!!!!

Jom kita cuci mata yep...
 
Siakap Steamed Ginger... Banyak jugak ginger diguna nampaknya.... :-)

Ini pulak sayur campur...Mr. Husben letak sotong sekali...sedap bangat dehh.... :-)

Ok... itu saja perkongsian untuk hari ini...Moga bermula di bulan yang mulia ini, kita akan bertambah menjadi seseorang yang lebih baik daripada sebelum ini dan diberikan rezeki yang baik & berkat. Amin.

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini. :-)

No comments:

Post a Comment